Wystartowała pierwsza ogólnopolska multimedialna kampania reklamowa marki BLIK

Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie  wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności – to główne cele rozpoczynającej się 2 grudnia 2016 r. multimedialnej kampanii reklamowej  systemu płatności mobilnych BLIK.

1System mobilnych płatności BLIK istnieje od lutego 2015 roku. W ciągu kilkunastu miesięcy funkcjonowania spółka skupiała się na rozwoju funkcjonalności produktu oraz budowie sieci akceptacji w poszczególnych kanałach sprzedaży. Etap rozwoju systemu, w którym obecnie znajduje się system BLIK pozwala na rozpoczęcie szerokich działań reklamowych. Kampania, która od początku grudnia komunikowana będzie w mediach ma za zadanie przedstawiać w prostej formie najważniejsze funkcjonalności BLIKA – szybką wypłatę gotówki z bankomatu, błyskawiczne przelewy na numer telefonu (P2P) i ekspresowe płatności online.

– To dla nas przełomowa chwila, bo po raz pierwszy wychodzimy z informacją o BLIKU do tak szerokiego grona odbiorców. Chcemy dotrzeć do tych użytkowników bankowości mobilnej, którzy jeszcze nie używają BLIKA. Chcemy pokazać jak wygodne i łatwe są płatności, wypłacanie pieniędzy i przelewy w naszym systemie – mówi Grzegorz Długosz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu.

Multimedialna kampania marki BLIK będzie emitowana w najbardziej zasięgowych i precyzyjnie sprofilowanych kanałach mediowych – w telewizji, internecie, social mediach, a także w wewnętrznych kanałach Banków – uczestników systemu.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Change, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Link do spotu:

https://www.youtube.com/channel/UCNiSe795soA7Leip85Ne-pQ

W tej chwili z BLIKA korzystają klienci Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (oraz Orange Finanse), PKO Banku Polskiego (oraz Inteligo), Getin Noble Banku i T-Mobile Usługi Bankowe. Po niedawnym wdrożeniu BLIKA w serwisie Allegro można nim płacić w niemal wszystkich sklepach internetowych w Polsce, wypłacać gotówkę z większości, bo z około 14,5 tys. bankomatów (należących do sieci Euronet, Planet Cash oraz banków-uczestników systemu), dokonywać płatności bezpośrednio na numer telefonu w usłudze P2P ( w tej chwili jest to możliwe w ING Banku Śląskim, Banku Millennium, Banku Zachodnim WBK, mBanku i PKO Banku Polskim) oraz realizować transakcje w ponad 162 tysiącach terminali płatniczych.  Od momentu, gdy system został uruchomiony dokonano nim ponad 6 milionów transakcji.

Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności – http://www.polskistandardplatnosci.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *