Wszystko za 10 złotych. W Vectrze rusza jesienna kampania promocyjna operatora

W sobotę 12 września ruszyła jesienna kampania promocyjna Vectry „Wszystko za 10 złotych”, skierowana do nowych oraz obecnych klientów. Każdą usługę operatora, włącznie z najbogatszymi pakietami, mogą oni teraz otrzymać za 10 złotych. Kampania podkreśla prostotę wyboru usług oraz prostotę relacji klientów z operatorem. To pierwsza kampania promocyjna Vectry z udziałem znanego artysty, jakim jest popularny aktor filmowy i telewizyjny Wojciech Mecwaldowski.

vectraNowa oferta Vectry jest oparta o prosty Konfigurator Ofert, który operator wprowadził w zeszłym roku. Pozwala on Klientom na łatwy zakup usług – telewizji, internetu i telefonu – w dowolnie dobieranych zestawach, jak i w wersji solo. W jesiennej ofercie przygotowano też zestawy Paczek Specjalnych, opracowanych z myślą o różnych potrzebach Klientów, nowe prędkości internetowe w niższych cenach, atrakcyjniejszą ofertę telewizyjnego pakietu Platynowego z kuponem VOD uprawniającym do bezpłatnego obejrzenia wybranego filmu z bogatej biblioteki Vectry oraz atrakcyjniejszy cenowo plan telefoniczny Domowy Bez Limitu.

Obecnie wszystkie propozycje Vectry do końca roku można otrzymać za 10 złotych.

Komunikacja kampanii „Wszystko za 10 złotych” będzie miała szeroki zasięg i obejmie największe stacje telewizyjne, radio, outdoor, internet oraz materiały BTL. We wszystkich produkcjach silnie zaznaczona jest osoba Wojciecha Mecwaldowskiego. Ten popularny aktor, znany m.in. z filmów „Wojna żeńskomęska” i „Lejdis” oraz serialu „Usta-usta”, tym razem wciela się w postać sprzedawcy Vectry.

– Vectra to operator nowoczesny i przyjazny jednocześnie. Dlatego w równym stopniu dbamy o uzupełnianie naszych usług o nowoczesne rozwiązania, jak i o prostotę i naturalność ich wyboru. W zeszłym roku wprowadziliśmy innowacyjny na polskim rynku

Konfigurator Usług pozwalający na swobodny wybór indywidualnego pakietu. Rozwiązanie to zostało entuzjastycznie przyjęte przez naszych Klientów, a przez konkurencję skopiowane. Obecna kampania promocyjna podkreśla prostotę i łatwość wyboru usług Vectry – powiedział Rafał Kandziora, odpowiedzialny za ofertę rynkową Vectry.

Vectra opracowała również atrakcyjne zestawy usług przeznaczone dla określonych grup klientów. Jeden z takich zestawów przygotowano z zamiarem intensywnego pozyskiwanie nowych abonentów.

Oferta back2school, jest przeznaczona dla wszystkich uczniów, studentów i ich rodzin: wystarczy posiadać legitymację szkolną bądź studencką. Umowę na pakiety internetowe 30, 50 i 100 Mb można podpisywać z okresem zobowiązania do końca roku szkolnego/akademickiego.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *