Wonga gwarantuje pożyczkę w 15 minut lub … rezygnuje z wynagrodzenia

Wonga.com, lider sektora digital finance na świecie, rzuca wyzwanie możliwościom swojego algorytmu i rynkowi pożyczek online w Polsce. Firma gwarantuje przelanie środków na rachunek klienta w ciągu 15 minut od wypełnienia wniosku. Jeżeli obietnicy nie dotrzyma, klient otrzymuje pożyczkę za darmo.

Wiele podmiotów dostarczających produkty związane z finansowaniem online deklaruje udzielenie pożyczki w 15 minut. Wonga.com jest jednak pierwszą firmą na polskim rynku, która jest w stanie zagwarantować tak szybkie rozwiązanie i dodatkowo – postawić na nie pieniądze. Jak to jest możliwe? Proces udzielania pożyczki w wonga.com jest w pełni zautomatyzowany dzięki zaawansowanemu sekundnik-300dpialgorytmowi oceny ryzyka kredytowego. Unikalne rozwiązanie technologiczne wonga.com było wielokrotnie nagradzane na świecie, m.in. w konkursie Webby Awards czy TechCrunch Europe.

– „Jedną z najważniejszych cech naszego produktu jest szybkość – zarówno w procesie weryfikacji i analizy wniosku klienta, jak i dostarczaniu środków na jego konto”– mówi Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający wonga.com w Polsce. – „Jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która dzięki technologii jest w stanie zagwarantować realizację usługi w kwadrans. Do takich rozwiązań przyzwyczajony jest współczesny konsument internetu – w przypadku niedostarczenia produktu w obiecanym czasie, nie powinniśmy pobierać za niego pieniędzy” – dodaje Borowiecki.

Wyzwaniem dla wonga.com jest otoczenie rynkowe w Polsce. Nie wszystkie systemy bankowe, z którymi współpracuje firma, są dostępne przez 24 godziny na dobę. Jednak zgodnie z polityką Wonga opartą na maksymalnej przejrzystości usługi, gwarancja będzie obowiązywać niezależnie od pory dnia czy tygodnia. – „Nie chcemy stosować wyjątków i popularnego w usługach finansowych „małego druczku” – naszym celem jest dokładne informowanie klienta, aby mógł podjąć świadomą decyzję” – mówi Marcin Borowiecki. – „Ewentualne niedogodności związane np. z niedostępnością niektórych banków, bierzemy na siebie” – dodaje.

Firma chce przetestować rozwiązanie i zobaczyć, z jaką rekacją klientów się spotka, dlatego w pierwszej odsłonie „Gwarancja 15 minut” potrwa od 22 października do 10 listopada 2013. Szczegóły na stronie www.wonga.com/15-minut.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *