Wojciech Mecwaldowski wspiera jesienną kampanię promocyjną Vectry

W sobotę 12 września ruszyła jesienna kampania promocyjna Vectry „Wszystko za 10 złotych”. Po raz pierwszy Vectra wykorzysta w szerokiej komunikacji znanego artystę. Jest nim Wojciech Mecwaldowski, znany aktor filmowy i telewizyjny. Jest to wyjątkowa kampania Vectry, która łączy media telewizyjne z silną obecnością w internecie.

vectraVectra to operator nowoczesny i przyjazny jednocześnie. Dlatego nowa kampania „Wszystko za 10 złotych” podkreśla prostotę wyboru usług oraz prostotę relacji Klientów z operatorem. Jest to kontynuacja innowacyjnego na polskim rynku pomysłu, który Vectra zrealizowała w zeszłym roku. Pod hasłem „Prosty Wybór” przekazano wtedy Klientom przyjazny konfigurator, pozwalający na łatwy i wygodny zakup usług – telewizji, internetu i telefonu – w swobodnie komponowanych zestawach, jak i w wersji solo.

Kampania „Wszystko za 10 złotych” wystartowała 12 września i potrawa do końca grudnia 2015 roku. Obejmie największe stacje telewizyjne, radio, outdoor, internet oraz materiały BTL. W większości produkcji silnie zaznaczona jest osoba Wojciecha Mecwaldowskiego, który wciela się w postać sprzedawcy Vectry.

Reklama telewizyjna to główny spot 30 sekundowy i 5 spotów 10 sekundowych. Emisja serii rozpoczęła się 12 września.
W internecie zostaną wykorzystane wszystkie dostępne formy reklamowe, przygotowano wiele różnych formatów i linii kreatywnych. Reklama będzie obecna m.in. na banerach (statycznych i videobanerach), kampaniach kontekstowych, w reklamach Google AdWords i na platformach VOD.

Reklama outdoor obejmie billboardy, autobusy i city-light’y na przystankach komunikacji miejskiej oraz ekrany LED w centrach czterech miast. Dodatkowo zostanie nią objęta Szybka Kolej Miejska (SKM) w Trójmieście.

Nowa kreacja pojawi się także w witrynach Salonów Firmowych Vectry w całym kraju.

Produkcję ATL zrealizowała Agencja Scholz&Friends, zakup mediów dom mediowy Starcom. Spoty telewizyjne reżyserował Maciej Kowalczuk, realizowało Studio Bomaye. Komunikację internetową przygotowała Agencja The Digitals, zakup mediów zapewnił ClickAd. Reżyserem spotów internetowych jest Tomasz Konecki, realizacja studio Truskavka.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *