Wielokanałowe dostawy InPost, czyli „bezpłatnie przekieruj paczkę”

Adresat sam zdecyduje, czy odbierze przesyłkę od kuriera, w Paczkomacie® InPost lub w Punkcie Obsługi Klienta
Wielokanałowe dostawy, czyli wprowadzony przez InPost System Dynamicznego Przekierowania Paczek to rozwiązanie dedykowane kategorii przesyłek kurierskich. Z usługi skorzystać mogą wszyscy klienci indywidualni, którzy wybrali tę opcję dostawy towaru, jednak – m.in. z uwagi na nieobecność domowników lub brak czasu w dniu doręczenia – chcą odebrać swoją przesyłkę z wybranego Paczkomatu® InPost lub jednego z Punktów Obsługi Klienta. Wdrożenie systemu jest odpowiedzią na potrzeby e-konsumentów oraz wzrost ich aktywności zakupowej podczas zbliżającego się sezonu świątecznego.

Wielokanałowe dostawy InPost_fotoNowa usługa ma charakter bezpłatny i zapewnia wysoką elastyczność w zakresie dostawy produktów zamawianych przez klientów e-sklepów. Rozwiązanie początkowo będzie obejmowało możliwość zmiany sposobu odbioru paczek jeszcze w dniu nadania przesyłki pod warunkiem, że odbiorca podejmie taką decyzję do godziny 23.:59. Docelowo opcja Dynamicznego Przekierowania Przesyłek przez odbiorcę ma zapewnić taką możliwość nawet do jednej godziny przed planowanym terminem doręczenia. „Usługa Dynamicznego przekierowania paczek jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich e-konsumentów kupujących w Internecie, którzy wybierając opcję dostawy kurierskiej, nie mają pewności, że będą mogli odebrać swoją przesyłkę. Rozwiązanie jest także odpowiedzią na rosnące potrzeby w zakresie wielokanałowości dostaw oraz wysokiej elastyczności podmiotów obsługujących e-sklepy w zakresie logistycznym. Jesteśmy przekonani, że wdrażane przez nas rozwiązanie doskonale sprawdzi się także podczas zbliżającego się świątecznego sezonu zakupowego, gdyż jak pokazuje nasze dotychczasowe doświadczenie, zakupy online w tym okresie biją absolutne rekordy popularności i zmuszają operatorów kurierskich do pełnej mobilizacji” – komentuje Sebastian Anioł, prezes InPost SA.

InPost rozpoczął działalność na rynku przesyłek kurierskich w pierwszej połowie 2015 roku. Spółka świadczy usługi kurierskie dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Gwarantowana dostawa następnego dnia i atrakcyjne ceny usług – w połączeniu z 1700 Paczkomatami® InPost i największą siecią obejmującą ponad 7000 placówek pocztowych – to jedyna w Polsce oferta zapewniająca kompleksowy i komplementarny zakres usług logistycznych krajowych oraz międzynarodowych ‘pod jednym dachem’.

Aż 93% użytkowników usługi InPost Kurier ocenia ją bardzo dobrze lub dobrze. Z kolei zaledwie 6 miesięcy potrzebował InPost by w segmencie przesyłek kurierskich osiągnąć wynik, na który konkurencyjne firmy pracowały wiele lat. Po tak krótkim czasie od wdrożenia usługi InPost Kurier, firma realizuje aż 50 tysięcy przesyłek dziennie – to ponad milion przesyłek miesięcznie i liczba ta wciąż rośnie.

InPost – we współpracy z platformą logistyczną Sheepla – wprowadził dostawy międzynarodowe InPost Cross Border. To kolejny element zintegrowanej oferty InPost, obejmującej usługi pocztowe, kurierskie i paczkomatowe. Usługa InPost Cross Border z opcją doręczenia pod wskazany adres umożliwia obecnie wysyłkę przesyłek z Polski do jednego z 15 państw w Europie: Austrii, Belgii, Czechach, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, lrlandii, Niemczech, Portugalii, Słowacji, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoszech. Natomiast w Czechach oraz na Słowacji InPost dostarcza przesyłki także do Paczkomatów® InPost. Zasięg krajów objętych usługą będzie systematycznie rozszerzany. InPost planuje również uruchomienie podobnej usługi w innych krajach europejskich.

Więcej informacji dostępnych jest na: www.twoj.inpost.pl oraz www.integer.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *