W środę dzień darmowej dostawy w polskich e-sklepach

Już w środę w wielu polskich sklepach internetowych będzie miała miejsce promocja ‚ponad podziałami” – to okazja do zrobienia tanich zakupów w sieci, bo wszystkie sklepy internetowe biorące udział w akcji promocyjnej nie mogą pobierać jakichkolwiek opłat z tytułu dostaw.  Ma to przyciągnąć nowych klientów do poznania zalet e-sklepów. Ma to być alternatywa do zatłoczonych centrów handlowych.

 

Pomysł Dnia Darmowej Dostawy (DDD) jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Zeszłoroczna edycja tej akcji przyciągnęła ponad 750 sklepów. W Polsce na pomysł zorganizowania Dnia Darmowej Dostawy wpadł Krzysztof Bartnik – redaktor naczelny serwisu eKomercyjnie.pl.

Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci. Darmowa dostawa powinna skutecznie przemówić do osób, które nigdy nie zamawiały jeszcze produktów w internecie, a także dodatkowo zachęcić dotychczasowych e-klientów do złożenia nowych zamówień. Zaoszczędzony w ten sposób czas i pieniądze można zdecydowanie lepiej spożytkować zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Darmowa dostawa towarów obejmuje wszystkie zamówienia złożone w sklepach uczestniczących w akcji, niezależnie od ich wartości, wybranego sposobu płatności (pobranie czy przelew) oraz metody dostawy (Poczta Polska, kurier, itp.).
Dzień Darmowej Dostawy przynosi korzyści zarówno sklepom, które zdecydują się wziąć udział w akcji, jak i ich klientom. Ci ostatni mają okazję zrobić przedświąteczne zakupy z dowolnego miejsca, bez konieczności spędzania wielu godzin w centrach handlowych i stania w długich kolejkach. Nie bez znaczenia jest również to, że towary zakupione w internecie są często nawet o kilkadziesiąt procent tańsze niż w tradycyjnych sklepach. Można je również zwrócić w ciągu 10 dni od momentu dostawy bez podawania przyczyny. Klienci mogą mieć też pewność, że zakupione prezenty otrzymają przed świętami, gdyż każdy sklep biorący udział w akcji gwarantuje realizację zamówienia w ciągu maksymalnie kilku dni od momentu jego potwierdzenia. Sklepy, które wezmą udział w akcji i poinformują o niej swoich dotychczasowych klientów, mogą liczyć na znaczący, czasem nawet wielokrotny wzrost obrotów.
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *