Usługi kurierskie InPost

Zaledwie 6 miesięcy potrzebował InPost by w segmencie przesyłek kurierskich osiągnąć wynik, na który konkurencyjne firmy pracowały wiele lat. Po tak krótkim czasie od wdrożenia usług kurierskich firma Rafała Brzoski – w tym tygodniu obsłużyła średnio 50 tysięcy przesyłek dziennie. To przekłada się na milion przesyłek miesięcznie i liczba ta wciąż rośnie.

Usługi kurierskie InPost_foto_1Ponadto od listopada wszyscy e-sprzedawcy, którzy w gorącym sezonie przedświątecznych zakupów chcą zaoferować swoim klientom najlepsze formy dostawy, mogą skorzystać z opcji Allegro Kurier InPost. Cena przesyłki to 9,90 zł dla paczek o wadze nawet do 30 kg.

Aż 93% użytkowników usług kurierskich InPost ocenia je bardzo dobrze lub dobrze. Wybierając opcję dostawy Allegro InPost klient ma prawo do bezpłatnej przesyłki zwrotnej, jeśli zdecyduje się odstąpić od umowy lub zechce wymienić zakupiony produkt. To jedyna tego typu oferta na rynku przesyłek kurierskich. Przesyłka standardowo dotrze do adresata w ciągu 1 dnia roboczego od nadania.

O sukcesie usługi kurierskiej świadczy fakt, że taki poziom wolumenów osiągany był w przeszłości przez konkurencyjne firmy po 11-12 latach działalności. Liczba dostarczanych przesyłek rośnie z tygodnia na tydzień. W ciągu najbliższych 12-18 miesięcy chcemy rozwinąć biznes do wolumenów, które pozwolą na jego wycenę na poziomie około 400-500 mln zł– komentuje Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl, właściciela InPost.

Ponadto zaledwie rok po wdrożeniu usługi Allegro InPost Polecony i Allegro Paczkomaty InPost już ponad 5 mln aukcji oferuje te formy dostawy. Oznacza to udział przekraczający 13% w rynku transakcji na Allegro.

Opcje Allegro InPost to najtańsze formy dostawy dostępne dla użytkowników, w dodatku jako jedyne zawierają w cenie darmowy zwrot kupionego towaru.

Ponad 81% użytkowników ocenia usługę Allegro Polecony InPost i E-commerce Polecony InPost jako bardzo dobrą i dobrą1.

Co najważniejsze, partnerstwo pomiędzy InPost i Allegro ma charakter strategiczny i długoterminowy.

————————————————————————-

1 Badanie przeprowadzono w listopadzie 2015 roku przy pomocy ankiety wysyłanej adresatom przesyłek kurierskich w momencie otrzymania przez nich przesyłki. Wypełnienie ankiety było dobrowolne, nie wiązało się również z żadnymi profitami dla ankietowanych. W badanym okresie w ankiecie wzięło udział 1388 osób.

2 Badanie przeprowadzono w listopadzie 2015 roku przy pomocy ankiety wysyłanej adresatom przesyłek poleconych (Allegro Polecony InPost i E-commerce Polecony InPost) w momencie otrzymania przez nich przesyłki. Wypełnienie ankiety było dobrowolne, nie wiązało się również z żadnymi profitami dla ankietowanych. W badanym okresie w ankiecie wzięło udział 4 625 osób.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *