UPC zmienia regulamin usług telefonicznych – można rozwiązać umowę

Sieć UPC zmienia regulamin usług telefonicznych – a właściwie doprecyzowuje kilka zapisów, przez które klienci musieli ponosić zawyżone koszty, gdy klienci dzwoniący pod numery Play lub Cyfrowego Polsatu mieli przeniesione numery do innych operatorów. Błąd może sporo kosztować UPC, bo sama zmiana daje możliwość rozwiązania umów promocyjnych bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

 

Treść informacji przesłanej klientom UPC

– Szanowni Państwo, Informujemy, że od dnia 1 grudnia 2011 roku zostaną wprowadzone zmiany w Cenniku usług telefonicznych. Zapis, którego dotychczasowa treść brzmiała: Opłata za połączenia do sieci komórkowych (do numerów przyznanych: P4 Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A.) zostanie zmieniony na: Opłata za połączenia do sieci komórkowych (P4 Sp. z o.o. i Cyfrowy Polsat S.A.). W związku z powyższą zmianą, w przypadku braku jej akceptacji, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej zawartej z UPC Polska Sp. z o.o. W razie skorzystania przez Państwa z uprawnienia do rozwiązania Umowy Abonenckiej,UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi. Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej powinno być złożone nie później, niż na 10 dni przed wprowadzeniem zmiany w Cenniku. Rozwiązanie Umowy Abonenckiej nastąpi ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego, poprzedzającego zmianę Cennika tj. 30 listopada 2011 r. – czytamy w piśmie przesłanym klientom. 

Rozwiązanie umowy możliwe jest jednak, gdy klient korzysta z telefonu stacjonarnego.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *