UPC rusza dziś z nową ofertą i nową kampanią reklamową

Nowa oferta UPC wyróżnia się elastycznością, dzięki której każdy może wybrać taki produkt, jaki najbardziej mu pasuje. Jest też jeszcze korzystniejsza pod względem wartości oferowanych usług.

upc_logoWraz z ofertą startuje nowa kampania reklamowa.

Zmianie ulega zarówno oferta na usługi pojedyncze (telewizja, internet), jak i na pakiety. Wszystko po to, by klient mógł łatwiej dokonać wyboru i dzięki temu korzystać z innowacyjnych usług cyfrowych UPC Polska.

Najszybszy internet

W przypadku pojedynczej usługi internetu od dziś dostępne są trzy warianty:

– do 30 Mb/s za 49 zł,

– do 120 Mb/s za 59 zł

– do 250 Mb/s za 89 zł

Oznacza to podniesienie prędkości w podstawowej ofercie internetu z 10 Mb/s do 30 Mb/s, a prędkości 60 Mb/s do 120 Mb/s. Do tego klient otrzyma bezpłatnie Pakiet Bezpieczeństwa na trzy dowolne urządzenia (komputer, smartfon, tablet).

UPC dba o to, by oferta była atrakcyjna dla klientów. Najnowsza analiza Urzędu Komunikacji Elektronicznej wskazuje, że oferta internetu od UPC jest najkorzystniejsza cenowo dla usługi o dużych prędkościach.

Najlepsza telewizja

Cena pojedynczej usługi telewizyjnej zaczyna się od 29 zł. Już za 60 zł klient może cieszyć się pakietem Select (102 kanały, w tym 35 w jakości HD) z innowacyjnym dekoderem Horizon, a od 80 zł pakietem Max – także z Horizonem (138 kanałów, w tym 46 HD). Oczywiście klient może wybrać ofertę telewizji z innym dekoderem. Dodatkowo do pakietów z dekoderem Horizon, zawierających usługę telewizji i internetu, UPC dodaje – bez dodatkowych opłat – dostęp do bogatej biblioteki filmów i seriali MyPrime.

Telefon bez limitu

W nowej ofercie klient może też wybrać dodatkowo usługę telefonu domowego z opcją rozmów bez limitu w ramach sieci UPC bez dodatkowych opłat oraz – za 10 zł – bez limitu na telefony stacjonarne, albo za 20 zł na stacjonarne i komórkowe.

Najkorzystniej w pakiecie

UPC zachęca przede wszystkim do wybierania usług w pakietach.

W nowej ofercie pakietów klient może wybrać dowolną kombinację dwóch lub trzech usług, w tym internet o szybkościach do 30 Mb/s, do 120 Mb/s i do 250 Mb/s z telewizją Select lub Max i dekoderem Horizon. Klienci wybierający więcej niż jedną usługę premiowani są dodatkowymi benefitami: usługą Horizon Go oraz dostępem do biblioteki MyPrime. Nowa oferta przewiduje też wiele usług dodatkowych, jak multiroom w atrakcyjnej cenie 10 zł miesięcznie.

UPC przygotowało też oferty dla osób zainteresowanych telefonem stacjonarnym z internetem oraz telefonem stacjonarnym i telewizją.

Ponadto na klientów czeka wiele promocji, których szczegóły będą dostępne u sprzedawców.

Nowa kampania

Nową ofertę wspiera kampania reklamowa

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *