Toshiba uruchamia kampanię informacyjną adresowaną do małych i średnich przedsiębiorców dotyczącą wygaśnięcia wsparcia systemowego dla WIndowsa XP

Toshiba uruchomiła kampanię ‘Get Modern with Toshiba’ ogólnoeuropejską kampanię marketingowo-sprzedażową wspierającą partnerów pracujących w małych i średnich przedsiębiorstwach, by uświadomić im konsekwencje związane z wygaśnięciem wsparcia Microsoft dla systemu Windows XP i pakietu Microsoft Office 2003. Toshiba wprowadza promocje ułatwiające małym przedsiębiorcom zakup nowych laptopów z nowym systemem operacyjnym, a przy tym oferuje im wsparcie marketingowe. Kampania połączona jest z iniciatywą Microsoft Get2Modern zachęcającą firmy do zaktualizowania systemu operacyjnego Windows do najnowszej jego wersji, dającej najwyższą, dostępną funkcjonalność.

tMicrosoft szacuje, że 30% małych i średnich przedsiębiorstw obecnie używa systemu Windows XP[1], który był wspierany przez Windows przez ponad 12 lat, dokładnie od 2001 roku. Od 8 kwietnia 2014 roku, Microsoft przestanie wydawać aktualizację dla systemu, a także zakończy wsparcie urządzeń z systemem Windows XP.

Oznacza to, że użytkownicy wspomnianego systemu mogą narazić swoje firmy i współpracowników na brak odpowiednich zabezpieczeń dla danych produkowanych i przechowywanych w programach systemu Windows XP. Jedynym sposobem na podtrzymanie zabezpieczeń i stworzenie dodatkowych aktualizacji będzie korzystanie z kosztownych, zewnętrznych firm dostawczych. Użytkownicy systemu Windows XP stracą też szansę na osiągnięcie wymiernych korzyści płynących z modernizacji inwestycji informatycznych.

Marcin Morawski – Regional Marketing Manager Poland, Baltics & CEE firmy Toshiba komentuje: “Zanim Microsoft zakończy proces wsparcia dla Windowsa XP, wspólnie pracujemy nad tym, aby uświadomomić osobom podejmującym decyzje z zakresu  IT w sektorze MŚP o zbliżającym się w kwietniu terminie i konieczności migracji danych”. IDC szacuje, że posiadanie systemu Windows XP jest pięć razy droższe niż posiadanie systemu Windows 7, co jest silnym argumentem finansowym dla przedsiębiorstw. Nasza kampania „Get Modern with Toshiba”, sprawi, że nasi partnerzy handlowi mogą zaoferować swoim klientom konkurencyjne i niezawodne produkty oraz usługi, które w połączeniu z doświadczeniem firmy Toshiba tworzą ogromną wartość dodaną.

Nasi partnerzy będą mogli zaoferować przedsiębiorcom z sektora MŚP najnowszą gamę biznesowych laptopów, w skład których wchodzą następujące modele: Portege Z30, Tecra Z40 oraz Tecra Z50, które są trwałe, wydajne, lekkie i dedykowane rozwiązaniom biznesowym. Nowy model Portege R30, laptop biznesowy klasy premium oraz Tecra A50, wszechstronny laptop biznesowy także znajdują się w tej ofercie.

Więcej szczegółów znajdziecie na stronie internetowej “Get Modern with Toshiba”

www.toshiba.pl/getmodern.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *