„TechCrunch Let’s Meet Up” szansą dla polskich startupów

Koniec lipca to ekscytujący moment dla polskiej sceny startupowej. W Krakowie, Gdyni i  Warszawie odbędą się w tym czasie spotkania pod nazwą „TechCrunch Let’s Meet Up”. Ich głównym celem jest umożliwienie młodym, kreatywnym przedsiębiorcom zaprezentowania swoich pomysłów oraz pozyskania kontaktów biznesowych w miłej, nieformalnej atmosferze.

Rozwój  ekosystemu start-upów w Polsce jest na tyle dynamiczny, że nie mógł umknąć uwadze ekipy TechCrunch. Imprezy w Gdyni (28 lipca), Warszawie (29 lipca) oraz Krakowie (30 lipca) są kontynuacją podobnych wydarzeń, które już odbyły się m.in. w Montrealu, Seattle czy Bostonie.

Z naszych obserwacji wynika, że Polska to kraj wyjątkowo kreatywnych młodych przedsiębiorców. Z tego właśnie powodu nie mogło jej zabraknąć na mapie wydarzeń TechCrunch. Spodziewamy się prezentacji wielu wyjątkowych pomysłów, które mają szansę realnie wpływać na jakoś naszego życia – komentują organizatorzy:  Mateusz Nowak, Arek Kawoska i Ralph Talmont.

Reguły gry są proste. Z kandydatur nadsyłanych do 15 lipca, jury wyłoni te najatrakcyjniejsze, najlepiej zapowiadające się projekty. Każdy z zakwalifikowanych do udziału startupów będzie miał wyjątkową  okazję, aby w ciągu 2 minut „sprzedać” swój pomysł w przed blogerami, dziennikarzami i lokalnymi inwestorami. Co ciekawe, podczas prezentacji, po której jury zadawać będzie trudne pytania,  nie ma możliwości używania slajdów.

Dokładna lista projektów, które zakwalifikowały się do sesji prezentacji, zostanie ogłoszona na kilka dni przed każdym ze spotkań.

Partnerami „TechCrunch Let’s Meet Up” są: Quandoo, PizzaPortal.pl, mytaxi, ProSiebenSat.1 Media, MOMOMEDIA, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju i Startup Poland.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *