Sugarfree i Havas Media odpowiedzialne za launch nowej marki e-commerce

Agencja Sugarfree we współpracy z domem mediowym Havas Media wprowadzają na polski rynek nową markę e-commerce – UCANDO. Agencje, które są częścią Havas w Polsce przygotowały całościową kampanię reklamową nowej marki, z przeznaczeniem do telewizji, prasy oraz internetu.

ucando_pressUCANDO to platforma internetowa oferująca szeroki wybór części samochodowych. Markę na tle konkurencji wyróżniają usługi wspierające użytkownika, takie jak: możliwość uzyskania porad ekspertów – online i przez telefon, wskazówki dotyczące naprawy samochodów oraz 30-dniowa możliwość darmowego zwrotu zakupionych części.

Kampania reklamowa ma zasięg ogólnopolski. Spoty reklamowe UCANDO można oglądać od 10 sierpnia na głównych krajowych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVP Tematyczne, TVN, Premium TV, Polsat oraz Polsat Tematyczne. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Wsparcie w obszarze digital zapewniła agencja Marketing House.

 

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

One thought on “Sugarfree i Havas Media odpowiedzialne za launch nowej marki e-commerce”

  1. Reklama trzeba przyznać że jest ciekawa, ale po wejściu na stronę i rozglądnięciu się po ofercie stwierdzam, że pod względem cen wypadają przeciętnie. Jeśli ktoś ma nadmiar gotówki to nie zwróci nawet uwagi ale dla tych szukających oszczędności polecam poświęcić trochę czasu zanim zamówi się części bo można znaleźć w dużo lepszych cenach, np. w znanym serwisie aukcyjnym albo w http://www.iparts.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *