Stowarzyszenie APEX organizuje konkurs nagród pasażerów w 2015 roku

Opinie pasażerów, którzy w ostatnim okresie odbyli podróż liniami lotniczymi, mogą pomóc w wyłonieniu przewoźnika zapewniającego największe zadowolenie klienta. Plebiscyt uznany za najbardziej prestiżowy w branży i oparty na faktycznych ocenach klientów, Nagrody Pasażerów to coroczny konkurs, w którym podróżni z całego świata mogą określić swój poziom satysfakcji poprzez wypełnienie ankiety internetowej.

Konkurs umożliwia pasażerom dzielenie się swoimi opiniami na temat usług świadczonych przez linie lotnicze w trakcie lotu i jest źródłem wartościowych i szczerych komentarzy na temat obsługi. Respondenci oceniają przewoźników między innymi na podstawie usług naziemnych, komfortu na pokładzie, dostępnych możliwości rozrywki i łączności. Podróżni mogą wypełnić dostosowywalną ankietę na stronie:www.passengerchoiceawards.com dowolną ilość razy w okresie od 1 maja do 30 czerwca tego roku.

„Każda ankieta przechodzi tabulację z zachowaniem naukowej precyzji wykonywaną przez firmę Nielsen przodującą w dziedzinie badań konsumenckich. Dzięki temu możliwe jest dokonanie oceny linii lotniczych na całym świecie pod kątem osiągnięć – wyjaśnia Russ Lemieux, dyrektor wykonawczy organizacji APEX, stowarzyszenia stojącego na straży satysfakcji klientów korzystających z usług linii lotniczych (ang. Airline Passenger Experience Association). – Przewoźnicy biorący udział w konkursie nie tylko mają dostęp do komentarzy klientów, ale także presja przyznawanych nagród zachęca linie do pracy nad zwiększeniem satysfakcji klienta ze świadczonych usług” – dodaje dyrektor.

Zwycięzcy ogłaszani są każdej jesieni podczas gali wręczenia nagród organizacji APEX, która w tym roku odbędzie się 28 września w Portland w stanie Oregon w Stanach Zjednoczonych. Finaliści konkursu zostaną wyłonieni na podstawie opinii pasażerów, a członkowie organizacji APEX wybiorą zwycięzców. Firma OnBoard International jest w tym roku sponsorem zapewniającym usługi tłumaczeniowe w ramach Nagród Pasażerów 2015 r.

O Nagrodach Pasażerów

Konkurs Nagrody Pasażerów powstał w celu umożliwienia pasażerom linii lotniczych przekazywania swoich komentarzy na temat jakości świadczonych usług. Ankietę wypełnić można na stronie: www.passengerchoiceawards.com. Warto także odwiedzić strony Nagród Pasażerów w portalach FacebookTwitter.

Źródło informacji: PR Newswire
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *