Rozwiązanie Verint do weryfikacji tożsamości pomaga chronić klientów i usprawnia ich obsługę

Firma Verint® Systems Inc. poinformowała o wprowadzeniu udoskonaleń do swojego rozwiązania do weryfikacji tożsamości i wykrywania oszustw. Nowe usprawnienia zapewniają szybszą i skuteczniejszą weryfikację tożsamości klientów oraz zwiększają bezpieczeństwo środowisk sprzedaży i obsługi klienta.

Ochrona klientów i zmniejszenie ich wysiłku oraz ograniczenie kosztów

Obsługa i zaangażowanie klienta to kluczowe czynniki wyróżniające firmę, wpływające na wizerunek marki, utrzymywanie klientów oraz ich lojalność. W związku z tym specjaliści ds. zaangażowania klientów, którzy myślą przyszłościowo, kładą szczególny nacisk na skuteczną i wydajną sprzedaż i obsługę klienta w contact center i nie tylko.

Wykorzystując zaawansowane funkcje rozwiązania Verint Identity Authentication and Fraud Detection, przedsiębiorstwa mogą łatwo i bezpiecznie weryfikować tożsamość klienta na podstawie jego głosu. Brzmienie ludzkiego głosu jest tak indywidualne jak odcisk ludzkiego palca. Oprogramowanie Verint pozwala na niemal bezbłędne rozpoznanie rozmówcy w bardzo krótkim czasie co sprawia, że metoda ta jest niezwykle wydajna. Pomaga ona chronić klientów podczas rozmowy telefonicznej oraz eliminuje potrzebę zadawania wielu pytań bezpieczeństwa. W efekcie czas obsługi potrzebny na identyfikację  klienta jest znacznie skrócony, a konsultant może szybko przejść do sedna sprawy, jakim jest udzielenie odpowiedzi na pytanie klienta, rozwiązanie problemu, przyjęcie zamówienia lub spełnienie wymagania dotyczącego usług.

Dzięki minimalizacji wysiłku klienta rozwiązanie to zapewnia również skuteczniejszy i lepszy kontakt pomiędzy klientami a obsługującymi ich przedsiębiorstwami. Dla przedsiębiorstw oznacza to wydajniejsze i bardziej ekonomiczne interakcje, niższe koszty połączeń, jak również możliwość zapobiegania potencjalnym szkodom związanym ze stratami finansowymi, czasochłonnym odtwarzaniem, obniżeniem zdolności kredytowej klientów oraz pogorszeniem reputacji marki.

Weryfikacja tożsamości jako część szerszej strategii zaangażowania klientów

Verint Identity Authentication and Fraud Detection stanowi część szerszej oferty firmy Verint w zakresie optymalizacji zaangażowania klientów. Rozwiązanie można w łatwy sposób wykorzystać do natychmiastowego zwiększenia bezpieczeństwa dotychczasowych środowisk Verint do rejestrowania rozmów. Może również zostać zainstalowane oddzielnie, jako strategiczne udoskonalenie dotychczasowych środowisk contact center.

Rozwiązanie zapewnia zgodność oraz wspólne przepływy pracy z rozwiązaniem Verint Desktop and Process Analytics. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą weryfikować tożsamość klientów i udostępniać pracownikom wskazówki dotyczące kontaktów z klientami. W zależności od etapu procesu zaangażowania klientów pracownicy mogą otrzymywać wskazówki dotyczące następnych działań do wykonania. Podpowiedzi wyświetlane są na ekranach komputerów stacjonarnych po analizie procesów wykonywanych na podstawie wyników dopasowania tożsamości. Za pomocą innych rozwiązań, takich jak Verint Speech Analytics, przedsiębiorstwa mogą wykrywać i analizować pojawiające się trendy, możliwości i anomalia, a także podejmować na ich podstawie odpowiednie działania. Rozwiązania te łącznie stanowią kompleksowy pakiet pomagający obniżać ryzyko, a jednocześnie zwiększać lojalność klientów.

„Firma Verint wciąż rozszerza swoją ofertę produktów dla branży usług finansowych o skuteczne i wydajne rozwiązania do weryfikacji tożsamości i wykrywania oszustw. Korzystając z naszego doświadczenia w branżach, w których zapobieganie kradzieży tożsamości oraz szybkość uwierzytelniania mają kluczowe znaczenie dla obsługi klienta, pomagamy przedsiębiorstwom osiągać cele w zakresie uwierzytelniania oraz obniżyć wysiłek klienta, usprawnić obsługę i skrócić czas połączeń, co w dłuższej perspektywie może się przełożyć na znaczne oszczędności” — wyjaśnia Nancy Treaster, wiceprezes i dyrektor generalny ds. operacji strategicznych w dziale rozwiązań analitycznych dla przedsiębiorstw Enterprise Intelligence Solutions firmy Verint. „Funkcje te stanowią logiczne rozszerzenie rozwiązań Verint do optymalizacji zaangażowania klientów, opracowanych w celu zapewnienia sprawniejszych interakcji”.

Więcej informacji o najnowszych rozszerzeniach rozwiązania Verint Identity Authentication and Fraud Detection, które zostało wprowadzone w styczniu 2015 r., oraz o rozszerzonej ofercie rozwiązań Verint Customer Engagement Optimization można znaleźć tutaj

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *