Polacy w ciągu roku spędzają 7 dni na zakupach

Zakupy są wciąż bardzo istotnym i czasochłonnym elementem codziennego życia każdego Polaka, wskazują badania przeprowadzone dla Tesco przez grupę badawczą Ipsos. Tylko na wizyty w sklepach spożywczych poświęcamy średnio 3 godziny tygodniowo. Oznacza to, że w ciągu roku między sklepowymi półkami spędzamy aż 7 dni. W nowej kampanii, Tesco wskazuje alternatywne rozwiązanie pozwalające zaoszczędzić cenne minuty – usługę zakupów z wykorzystaniem Internetu Tesco Ezakupy.

14Dla wielu, zakupy za pośrednictwem Internetu to wciąż nowość, jednak oszczędność czasu okazuje się być mocnym argumentem na rzecz zakupów online. Średni czas składania zamówienia w usłudze Ezakupy wynosi około 10 minut, a klienci wybierający to rozwiązanie robią kilkakrotnie większe zakupy, które wystarczają na odpowiednio dłuższy czas. Obecnie w zasięgu usługi Ezakupy jest 14,8 mln osób, czyli aż 38% wszystkich Polaków.

Dostawa produktów odbywa się przez cały tydzień, w 2 godzinnych okienkach od 8.00 do 22.00. Dostawcy przywożą produkty prosto do drzwi mieszkań, co jest szczególnie doceniane przez osoby starsze oraz zabiegane. Za zakupy płacimy kartą – przy okazji składania zamówienia lub przy dostawie. Koszty dostawy zaczynają się od 4,98zł i są uzależnione od terminu i miasta dostawy. Możemy także odebrać skompletowane zakupy osobiście, w specjalnym punkcie Zamów i Odbierz. To rozwiązanie jest darmowe.

Dodatkowym atutem usługi Tesco są niskie ceny, ponieważ mimo, że kupujemy za pośrednictwem Internetu, wybieramy spośród kilkunastu tysięcy produktów dostępnych na półkach hipermarketu.

Wybór jest ogromny – od świeżej żywności: owoców, warzyw czy wędlin, poprzez produkty dla domu, na chemii gospodarczej i jedzeniu dla zwierząt skończywszy. Za zakupione produkty zostaną nam również naliczone punkty Clubcard.

Kreację nowej kampanii internetowej przygotowała agencja Ogilvy, zaś za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Initative Warszawa oraz Codemedia.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *