Point of View przygotowała serwis internetowy dla piwa Królewskie

Agencja kreatywna Point of View przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) serwis internetowy promujący dwie akcje organizowane przez markę. Jedna z nich to projekt kina letniego, w ramach którego działają dwa cykle filmów plenerowych: Akcja z Królem i Podanie od Króla. Druga sekcja serwisu towarzyszy promocji „Królewskie Rozdanie – 1000000 piw do wygrania”.

Kino_LetniePodstrona poświęcona akcji pt. „Kino letnie” (http://www.krolewskie.pl/kino_letnie/ ) zawiera informacje dotyczące repertuaru Cyklu Filmów Plenerowych, który odbywać się będzie do końca sierpnia w Warszawie. Użytkownicy znajdą tam również dokładną lokalizację oraz wskazówki dotyczące dojazdu za pośrednictwem komunikacji miejskiej. Filmy w ramach Kina letniego Królewskiego są wyświetlane w dwóch warszawskich parkach, na Woli – Park im. Edwarda Szymańskiego. i na Pradze – Park nad Balatonem.

Druga sekcja serwisu przygotowanego przez agencję Point of View wspiera promocję „Królewskie Rozdanie – 1000000 piw do wygrania”, w ramach której zwycięski kapsel z butelki lub zawleczkę z puszki można wymienić na piwo Królewskie lub na zakupy w LegiaFanstore (w zależności od komunikatu znalezionego pod kapslem czy zawleczką). Promocja trwa do końca listopada.  Serwis towarzyszący „Królewskiemu Rozdaniu” stanowi obecnie stronę główną serwisu piwa Królewskie ( http://www.krolewskie.pl ).

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *