Poczta Polska: wygrany kontrakt dla Sejmu z kryterium stałych umów o pracę

Poczta Polska przez najbliższe 4 lata będzie obsługiwała korespondencję Kancelarii Sejmu. Wygrany przetarg, o wartości prawie miliona złotych, świadczy nie tylko o dobrym przygotowaniu firmy do konkurowania na rynku usług pocztowych w Polsce, ale także o odpowiednim zapleczu logistycznym i technologicznym dla obsługi kluczowych obszarów administracji, w których bezpieczeństwo korespondencji odgrywa ogromną rolę.


poczta_polska_kurierAtuty oferty złożonej przez Pocztę Polską, uwzględnione też w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych, to przede wszystkim: dobre zaplecze logistyczne, sieć placówek pocztowych, korzystna cena ale także liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.

Dzięki konsekwentnej realizacji założeń strategicznych firmy możemy sprostać wysokim kryteriom klasyfikacyjnym przetargów określonych przez najwyższe urzędy państwowe – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – To dla nas nie tylko prestiż i duma, ale również zobowiązanie do zachowania najwyższych standardów w zakresie bezpieczeństwa, terminowości i jakości przy atrakcyjnej cenie usług. – dodaje Janusz Wojtas.

Poczta Polska, do końca 2015 roku, świadczyć będzie również usługi pocztowe na rzecz Kancelarii Senatu. Umowa z Kancelarią realizowana jest przy pomocy e-frankownicy (urządzenie, które pozwala automatycznie nanosić znak opłaty na kopercie oraz dokonywac elektronicznie opłaty za usługi pocztowe), która jest własnością klienta. W ramach współpracy z Kancelarią Sejmu oraz Kancelarią Senatu Poczta efektywnie i bezpiecznie obsługuje także korespondencję nadawaną przez wszystkich posłów oraz senatorów na terenie całego kraju.

Poczta Polska ogłosiła pod koniec marca swoją strategię rozwoju. Motorem wzrostu Grupy Poczty Polskiej będą usługi paczkowe i kurierskie. Oznacza to dwukrotny wzrost przychodu z paczek i łańcucha usług dla eCommerce: powyżej 1,5 mld zł. Firma chce także jak najlepiej obsługiwać rynek tradycyjnych listów, które wciąż stanowią większość przychodów Poczty.

Najbliższym wyzwaniem dla Poczty Polskiej jest konkurs na operatora wyznaczonego, który będzie świadczył usługi powszechne w latach 2016 – 2025. Poczta Polska do 14 kwietnia br. przekaże swoją ofertę do prowadzącego konkurs Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Poczta Polska jest dobrze przygotowana do udziału w konkursie. Oznacza to, że jest gotowa do realizacji zadań stawianych przez państwo takich jak zapewnienie dobrych, dostępnych dla wszystkich usług publicznych po przystępnych cenach. Każdy, niezależnie od tego czy mieszka w dużej aglomeracji czy też w małej wiosce musi mieć taki sam dostęp do usług związanych z komunikacją. Poczta z największą w Polsce siecią placówek, ogromnym doświadczeniem rynkowym i najwyższymi wskaźnikami terminowości i bezpieczeństwa usług jest bardzo dobrze przygotowana do roli operatora wyznaczonego.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *