PGP / InPost: prowadzimy rozmowy z Ruch SA o wznowieniu współpracy

top_plZ rozmowy z biurem prasowym PGP SA – po kilku dniach po przesłaniu przez nas pytań- wynika, że umowa z Ruch SA na tym etapie przestała funkcjonować, ale nie wiadomo w jakim zakresie. Strony obecnie prowadzą rozmowy, których celem jest nawiązanie współpracy w przyszłości – jak jednak widać nie jest to priorytetem dla spółki, która świadczy usługi dla Wymiaru Sprawiedliwości.

Przesyłki sądowe oraz te z prokuratur nie będą więcej awizowane w punktach należących do sieci kiosków Ruch SA. W chwili, gdy PGP SA wygrywało przetarg na obsługę korespondencji z Sądów i Prokuratur współpraca z siecią Ruch była poważnym atutem. Dziwi, że z dnia na dzień umowa została rozwiązana, ale trzeba uczciwie powiedzieć, że dla przeciętnego zjadacza chleba, który ma styczność z przesyłkami sądowymi niewiele to zmieni. W gminach od razu pojawiły się nowe punkty awizacyjne lub te nazywane przez PGP SA – ‚Punktami Obsługi Klienta’ – w innych lokalizacjach – np. w  sklepach spożywczych.

– Obecnie korespondencja InPost i PGP jest awizowana w około 7500 punktów odbioru. Prowadzimy też rozmowy z firmą RUCH na temat dalszej współpracy w tym zakresie – mówi dziennikowi „TrudnyKlient.pl” Wojciech Kądziołka z biura prasowego PGP SA.

Wysłaliśmy do Ruch pytania dotyczące funkcjonowania umowy między PGP i InPost – niestety otrzymaliśmy krótką odpowiedź, która niewiele wnosi do sprawy. –

– Wszystkie dostarczone do punktów Ruch przesyłki wydawane są bez zmian – powiedziała nam Izabela Cicha, rzecznik prasowy Ruch S.A.

W pozostałym zakresie Spółka odmówiła jakiekolwiek komentarza.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *