Paczkomaty® InPost atrakcją targów Click&Collect Show w USA

Paczkomaty® InPost – po intensywnej ekspansji w Europie – coraz odważniej podbijają rynek Ameryki Północnej. Już wkrótce innowacyjne terminale umożliwiające samodzielne nadawanie i odbieranie przesyłek będą dostępne dla odbiorców Kanadzie. Możliwości najnowszej generacji urządzeń zostaną także zaprezentowane w USA podczas targów Click&Collect Show w Atlancie w dniach 8-9 kwietnia. Rynek Ameryki Północnej wciąż ma najmniejsze nasycenie pod względem rozwiązań typu click&collect, które z takim sukcesem podbijają europejski sektor dostaw dla e-commerce.

Paczkomat InpostClick&Collect Show USA 2015 zgromadzi najważniejszych reprezentantów rynku e-commerce. Podczas targów zaplanowane są liczne wystąpienia przedstawicieli branży, między innymi takich firm, jak: Birchbox – największego sklepu internetowego z branży kosmetycznej, Hello Fresh internetowej platformy do zakupów produktów spożywczych, czy Swipbox – duńskiego lidera usług logistycznych. Wśród prelegentów, którzy wezmą udział w wydarzeniu jest Tony Jasinski, prezes firmy InPost Kanada. W dniu 8 kwietnia poprowadzi on seminarium „Uproszczenie przyszłości dostaw 24/7 z wykorzystaniem automatycznych terminali”. Głównym tematem wystąpienia będzie problem „ostatniej mili” oraz sposoby jego rozwiązania. Przedstawiony zostanie także potencjał Paczkomatów® InPost w realizacji szybkich i wygodnych dostaw dla klientów z branży e-handlu.

Najbliższe targi są dla nas doskonałą okazją, aby zaprezentować w Stanach Zjednoczonych Paczkomaty® nowej generacji. Nasze terminale są systematycznie rozlokowywane w Kanadzie, jesteśmy także w fazie rozmów z licznymi partnerami na tym rynku. Perspektywicznie planujemy rozszerzyć działania w Ameryce Północnej i w związku z tym podejmujemy kroki, które pomogą nam zaprezentować się na rynku USA – największego obok Chin – światowego giganta e-commerce. Sprzedaż online cieszy się w Stanach Zjednoczonych niezwykłą popularnością, jednak wciąż brakuje tam rozwiązań gwarantujących bezpieczne dostawy przesyłek. Paczki w dalszym ciągu pozostawiane przez kurierów na terenach posesji, przez co narażone na uszkodzenia, a nawet kradzieże. Nasze Paczkomaty® dostępne w trybie 24/7 całkowicie zniwelują ten problem, umożliwiając klientom bezpieczne odbieranie przesyłek o dowolnej porze dnia i nocy. Jesteśmy przekonani, że udział w wydarzeniu będzie dla nas  dodatkowym wzmocnieniem naszej ekspansji na rynek Ameryki Północnej mówi Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, właściciela sieci Paczkomatów® InPost.

InPost2Pod względem wielkości sprzedaży produktów online Stany Zjednoczone utrzymują pozycję jednego ze światowych liderów. Według badań analityków Forrester, e-handel stanowi tam już obecnie 9% wartości całkowitej krajowej sprzedaży detalicznej, a wartość zakupów internetowych dokonanych przez obywateli amerykańskich w 2014 roku wyniosła 294 mld USD.[1] Według prognoz rynek e-commerce w USA rozwijać się będzie nadal w dynamicznym, dwucyfrowym tempie. Szacuje się, że do 2018 roku osiągnie wartość 493,89 mld USD.[2]

„Zaawansowane technologie oraz automatyzacja sieci click&collect to główne narzędzia sektora e-commerce, które dynamicznie rozszerzają swój zasięg. Paczkomaty® InPost są tego najlepszym dowodem – w bardzo krótkim czasie podbiły szereg państw na pięciu kontynentach. Współcześni konsumenci potrzebują większej elastyczności w kwestii terminów oraz miejsca odbioru przesyłek. Nasze urządzenia w najwyższym stopniu spełniają ich oczekiwania” – dodaje Tony Jasinski, prezes InPost Kanada.

Dostawę za pomocą Paczkomatów® InPost umożliwia obecnie blisko 6.500 e-sklepów na świecie (m.in. Merlin, MediaMarkt, Saturn, Answear.com) oraz 30.000 sprzedawców oferujących swoje produkty na Allegro. Według badań Grupy Integer.pl, w sumie z Paczkomatów® InPost skorzystało już ponad 20 milionów klientów, a 98% paczek jest gotowych do odbioru w ciągu 24 godzin od nadania. Aż 98% użytkowników deklaruje chęć ponownego skorzystania z usługi, a 97% z nich poleca je znajomym.

W 2014 roku Paczkomaty® pobiły rekordy popularności w Polsce. Liczba wysłanych paczek wzrosła o 90,5% w stosunku do roku wcześniejszego, a przeciętna osoba zamówiła o 17% więcej przesyłek niż rok wcześniej. Badania potwierdzają również, że rekord wydań w ciągu 1 dnia z jednego Paczkomatu® InPost w grudniu 2014 to 512 paczek, czyli średnio co 2,8 minuty.

Paczkomaty® InPost działają już na 5 kontynentach, między innymi w takich krajach, jak: Wielka Brytania, Francja, Włochy, Polska, Irlandia, Islandia, Litwa, Łotwa, Estonia, Rosja, Czechy, Słowacja, Kolumbia, Kanada, Australia, Arabia Saudyjska, Malezja. Na całym świecie funkcjonuje – w różnych modelach biznesowych – około 4000 Paczkomatów®. Spółka planuje instalację kolejnych 6000 terminali na terenie Europy, Azji, obu Ameryk, a także na Bliskim Wschodzie.

Najwyższą jakość usług Grupy Integer.pl potwierdzają nagrody: polscy internauci już po raz trzeci wyróżnili InPost nagrodą Ekomersy w kategorii „Najlepszy produkt/usługa wspierający logistykę e-sklepu”. Innowacyjność firmy została doceniona między innymi przez tygodnik WPROST tytułem „Innowatora Roku 2014” i zwyciężyła w konkursie „Lider Nowoczesnych Technologii” organizowanym przez Instytut Nowych Technologii. Grupa Integer.pl otrzymała też Nagrodę Specjalną w konkursie „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion” za dynamiczną ekspansję i promocję Polski za granicą. Konsekwentny rozwój firmy potwierdza również tytuł „Gazele Biznesu” przyznawany przez Puls Biznesu najdynamiczniej rozwijającym się polskim firmom.

O międzynarodowym uznaniu InPost świadczą liczne wyróżnienia: tytuł ‘Supplier of the Year’ podczas Post Expo 2014, czterokrotne zwycięstwo w prestiżowym konkursie World Mail Award w latach 2010 – 2013, nagroda „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation”, które Paczkomaty® InPost otrzymały 2014 w Wielkiej Brytanii, czy Postal Technology International Award w kategorii ‘Retail Innovation of the Year’ za ‘Innowację Roku’.

Więcej informacji dostępnych jest na: www.paczkomaty.pl, www.inpost.pl, www.integer.pl oraz www.terrapinn.com/clickandcollect

[1] Źródło: https://www.forrester.com/US+eCommerce+Forecast+2013+To+2018/fulltext/-/E-RES115513?intcmp=blog:forrlink

[2] Żródło: http://www.statista.com/statistics/183750/us-retail-e-commerce-sales-figures/

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *