Nowy Katalog IKEA 2013 „W nowym wystroju, w lepszym nastroju” po raz pierwszy interaktywny i Festiwal Dobrego Wystroju IKEA w Łodzi

 

Dzisiaj odbyła się oficjalna prezentacja nowego Katalogu IKEA 2013 zatytułowanego „W nowym wystroju, w lepszym nastroju”. W tym roku tematem przewodnim są tekstylia, dzięki którym możemy

w prosty i niedrogi sposób zmienić wystrój naszego domu. Polacy kochają swój dom, jako najważniejsze miejsce na świecie. Kontynuując kierunek „Ty tu urządzisz”, IKEA chce im nadal dodawać odwagi do zmiany wystroju wnętrza, który wpływa na nastrój i jakość życia. Dystrybucja katalogu do 4,7 miliona polskich domów rozpoczęła się w poniedziałek, 20 sierpnia 2012 roku. Dodatkowo, dzięki specjalnej aplikacji na smartfon i tablet, użytkownicy będą mieli dostęp do interaktywnych materiałów, dostarczających dodatkowych porad i inspiracji z zakresu zmiany wystroju wnętrza.

 

IKEA wierzy, że warunki, w jakich ludzie żyją w swoich domach, wpływają na ich codzienne samopoczucie. Dlatego też zmiana i odświeżenie wystroju wnętrza może sprawić, że poczują się lepiej, a jakość ich życia ulegnie znacznej poprawie. Z badań przeprowadzonych przez instytut badawczy Grupa IQS Sp. z o.o. na zlecenie IKEA w 2012 roku wynika jednak, że Polacy rzadko dokonują zmiany aranżacji mieszkania. W ciągu ostatnich 12 miesięcy tylko 36% ankietowanych zmieniło wystrój domu, mimo że aż 81% zgadza się, że takie zmiany mają pozytywny wpływ na jakość ich życia. Rzecz w tym, że Polacy postrzegają zmiany wystroju
i aranżację wnętrz jako duże i kosztowne przedsięwzięcie (aż 82% respondentów podało ograniczenia budżetowe jako powód braku zmian w wystroju mieszkania).

IKEA pragnie więc pokazać, jak zmienić wystrój domu, wykorzystując proste i sprytne rozwiązania, które nie wymagają wysokich nakładów, i na które może sobie pozwolić wiele osób. Jednymi z najlepszych produktów, z pomocą których możemy łatwo i niedrogo zmienić oblicze naszego mieszkania, są tekstylia. Dzięki nim nie musimy wcale pozbywać się naszych ulubionych mebli, ale możemy nadać im zupełnie nowy wygląd, ubierając je w tkaniny. Tekstylia sprawiają też, że nasze życie jest wygodniejsze, bardziej przytulne, kolorowe
i wesołe. W nowym Katalogu IKEA 2013 znajduje się wiele ciekawych propozycji zmian wystroju domu przy użyciu tekstyliów, które z pewnością okażą się inspirujące. Warto dodać, że tekstylia to nie tylko same tkaniny, ale też wiele gotowych produktów, jak np. poduszki, narzuty czy pledy.

„Tekstylia to wyjątkowe produkty, które ogrywają ogromną rolę w naszym codziennym życiu. Nadają mu miękkości i kolorów oraz umożliwiają dokonywanie prostych i szybkich zmian
w domu, kiedy tylko mamy na to ochotę. W tym roku chcemy więc zachęcić Polaków do zabawy tekstyliami, oferując im całe mnóstwo wielobarwnych tkanin, przygotowanych
z różnych włókien, charakteryzujących się bogatym wzornictwem i, co bardzo ważne,
w przystępnych cenach. Jestem przekonana, że każdy znajdzie w naszym asortymencie coś dla siebie, co pasuje do jego gustu i osobowości oraz, że będziemy mogli zainspirować ludzi do dokonywania kreatywnych zmian wystroju domu, by lepiej się im żyło na co dzień”
– powiedziała Petra Färe, IKEA Deputy Retail Manager.


Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

IKEA jest liderem, innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2011 odwiedziło ponad 18 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Group Polska, firma zbudowała
i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *