Nowe kampanie Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat uruchomił dwie nowe kampanie:

  1. logo-out-no-claimusługi telewizyjnej, pt. „Mistrzowski zestaw pakietów – Sport HD i dwa pakiety filmowe za 10 zł/mies.!” – kampania będzie realizowana od dzisiaj w TV, radiu i Internecie,
  2. IPLI, promującą jesienną ramówkę – kampania rozpoczęła się 1 września w TV i Internecie.

Linki do spotów:

Cyfrowy Polsat – Mistrzowski zestaw pakietów   http://www.grupapolsat.pl/pl/node/4359

Jesienna ramówka IPLI – Show   http://www.grupapolsat.pl/pl/node/4358

Jesienna ramówka IPLI – Seriale   http://www.grupapolsat.pl/pl/media/jesienna-ramowka-ipli-seriale

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *