Nowe benefity dla klubowiczów IKEA FAMILY

Członkowie Klubu Miłośników Domu IKEA FAMILY mogą wymieniać lub zwracać zakupione towary bez paragonu

 Od 8 kwietnia 2013 roku członkowie Klubu Miłośników Domu IKEA FAMILY mogą wymieniać lub zwracać towary zakupione we wszystkich sklepach IKEA w Polsce bez konieczności posiadania paragonu. Wystarczy tylko przy dokonywaniu płatności podać swoją kartę IKEA FAMILY kasjerce lub kasjerowi, aby zarejestrować swoje zakupy. Nowa procedura nie tylko stanowi atrakcyjny benefit dla klubowiczów, ale również usprawni proces obsługi klientów w sklepach IKEA.

Nowy program dla członków Klubu Miłośników Domu był testowany w sklepie IKEA w Gdańsku od grudnia 2012 roku. Sklep ten, jako Karta_IKEA_FAMILYpierwszy w Polsce, został też wybrany do przeprowadzenia pilotażu zwrotów i wymiany produktów dla klubowiczów IKEA FAMILY. Zakupy wszystkich klientów, którzy przy dokonywaniu płatności podali kasjerce lub kasjerowi swoją kartę IKEA FAMILY, zostały zarejestrowane na ich osobistych kontach. Każdy może śledzić historię swoich zakupów po zalogowaniu się na stronie www.IKEA.pl/FAMILY. Dzięki specjalnej aplikacji dane te są też dostępne dla pracowników działu obsługi klienta. Na podstawie numeru karty, telefonu komórkowego lub adresu e-mail klubowicza, z łatwością mogą oni odnaleźć właściwą transakcję oraz numer paragonu i dokonać procedury zwrotu. Ze względu na sukces akcji pilotażowej, IKEA zdecydowała się na wprowadzenie nowego benefitu dla klubowiczów IKEA FAMILY we wszystkich swoich sklepach w Polsce.

„Dzięki zaangażowaniu pracowników gdańskiego sklepu IKEA udało nam się wypracować optymalne metody pracy z naszą nową aplikacją oraz wyeliminować możliwe błędy. Usprawnienie procesu zwrotów i wymiany towarów niesie za sobą oczywiste korzyści zarówno dla naszych klientów, jak i dla pracowników IKEA. Mamy więc nadzieję, że dzięki niemu członkowie Klubu Miłośników Domu będą pamiętać, by zawsze okazywać swoją kartę IKEA FAMILY podczas zakupów. Pozwoli nam to również stworzyć lepszą jakościowo bazę danych naszych klientów” – powiedział Adam Nowak, kierownik programu lojalnościowego IKEA FAMILY.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *