Nowa odsłona kampanii TV wspierającej ofertę UPC Polska

Najnowszy spot, promujący megaszybki internet oraz telewizję UPC, to kontynuacja kampanii, której idea kreatywna brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie. Premiera w piątek.

Tym razem miejsce akcji przenosi się z mieszkania Megarodzinki do przydomowego ogródka. Podobnie jak w poprzednim spocie, także tu do znanych już bohaterów, granych przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączają sąsiedzi – w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska.

Zobaczcie spot:


Spot można oglądać w mediach od piątku, 16 października.

Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *