Lotnisko Chopina nieprzyjazne dla osób niedosłyszących?

skoro-serce-slyszy2Zamiast rzetelnej informacji próba odesłania do rozmowy telefonicznej z rzecznikiem prasowym Portu Lotniczego – tak skończyła się próba wyjaśnienia jak działa urządzenie umożliwiające wezwanie pomocy (asysty) dla osoby niesłyszącej na Lotnisku Chopina w Warszawie.


Magdalena, blogerka i autorka bloga „Dziewczyna Z Obrazka.pl” postanowiła zapytać przy pomocy Facebook.com jak działa urządzenie, które służy do wezwania asysty dla osób niedosłyszących.
Odpowiedź obsługi profilu Lotniska Chopina w Warszawie może zdumiewać. Poprosili Magdalenę, która nie może korzystać z telefonu o kontakt telefoniczny z rzecznikiem prasowym Lotniska.
Dziwi nas szczególnie brak przygotowania na proste pytanie – jak osoba niesłysząca może skorzystać z urządzenia, które oprócz głośnika, kamery i specjalnego przycisku nie ma wyświetlacza- zatem jest to urządzenie całkowicie bezużyteczne dla osób, które nie słyszą.

IMG_20150725_145813582

 

fot.: Dziewczyna z Obrazka.pl
Brak jest także instrukcji, która mówiłaby iż naciśnięcie przycisku automatycznie spowoduje przyjście obsługi lub np. tłumacza języka migowego.
Odsyłanie do rzecznika, jest kuriozalne. Odpowiedź przyszła, owszem, ale jej treść była po prostu obraźliwa. Brak szacunku dla klienta – wyraźne wskazanie, że korespondencja nie jest czytana ze zrozumieniem. W konsekwencji wręcz obraźliwa.

Bez tytułu

 

lotnisko1

 
Na tym etapie faktycznie sprawa już nadaje się dla rzecznika. Dlaczego obsługa klienta na profilu Facebook.com zamiast odpowiedzieć na wątpliwości wykazała się ‘profesjonalizmem’ w zakresie niekompetencji?
Ostatecznie ‘w normalnym trybie’ nie udzielono zainteresowanej odpowiedzi na podstawowe pytanie. Jak osoba niesłysząca ma korzystać z pomocy, skoro urządzenie ma tylko mikrofon, kamerę, głośnik i przycisk? Czy obsługa po naciśnięciu przycisku przyjdzie dla klienta potrzebującego wsparcia z korzystania z usług lotniska?
Oceniając to merytorycznie. Brak zajęcia się tematem przez obsługę na Facebook.com – która to powinna dbać o wizerunek Lotniska Chopina w mediach społecznościowych – jest skandaliczne. Odsyłanie do rozmowy telefonicznej z rzecznikiem prasowym niedopuszczalne. Co na to Lotnisko? Dowiemy się – wraz z publikacją tego materiału czekamy na wyjaśnienie ze strony Biura Prasowego Lotniska.
Wkrótce po otrzymaniu odpowiedzi od rzecznika Lotniska od razu opublikujemy jego odpowiedź.
Zdjęcia oraz więcej materiałów znajduje się na łamach Bloga Dziewczyna z Obrazka

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *