Klienci sieci komórkowych raczej zadowoleni

Klienci sieci komórkowych są raczej zadowoleni z usług oferowanych przez nie. Problem w tym, że nikt nie publikuje rzetelnych i realnych danych na temat badania satysfakcji klientów korzystających z sieci mobilnych.  Operatorzy niechętnie dzielą się z konkurencją ‚złymi’ danymi.  Dziennik Gazeta Prawna opublikował dane raportu Domu Badawczego Maison. 

To jeden z nielicznych raportów, do których nie przyznaje się żaden operator. Ograniczając się do oficjalnych informacji – badanie wykonano na próbie 5135 osób, metodą CAWI, czy przy pomocy formularzy (ankiet) dostępnych na stronach www.  Zatem grupa badawcza była (prawdopodobnie) przypadkowa, ponieważ nie wiadomo, kto dokładnie uczestniczył w badaniu.

Brak informacji na temat szczegółowej metodologii powoduje, że badanie niezależnie od wyniku – nie można ocenić merytorycznie – np. ze względu na brak informacji o ew. ‚nadreprezentacji’ abonentów konkretnego operatora, co mogłoby wpłynąć na wynik badania.

Z badania wynika,  że najlepiej ofertę – jako średnia ważona elementów takich jak: zadowolenie, referencje, lojalność oraz stosunek jakości do ceny – oceniają klienci sieci Play, tuż za nim sieć Plus oraz Orange i T-Mobile.

fot. BlogPlay.pl  Marcina Gruszki

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *