Holland & Barret rozpoczyna współpracę z InPost w Wielkiej Brytanii. Celem współpracy jest zwiększenie sprzedaży w kanale e-commerce

Holland & Barret – jeden z największych przedstawicieli branży suplementów diety w Wielkiej Brytanii – odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie klientów na proste i szybkie dostawy, rozpoczął współpracę z InPost. Współpraca ta umożliwi brytyjskiej firmie oferowanie odbioru produktów w Paczkomatach® InPost.

Paczkomat_UKKlienci Holland & Barret mogą odbierać swoje zakupy w 1100 Paczkomatach® InPostu na terenie Wielkiej Brytanii. Nowa usługa pozwala klientom odbierać swoje zakupy bardzo szybko, o dowolnej porze, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnie wybranej lokalizacji, w drodze do biura lub domu.

Emma Mead, Dyrektor E-Commerce Holland & Barrett International, powiedziała: “W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy ogromny wzrost zamówień online. Dziś klienci nie chcą czekać w domu na dostawę swoich zamówień, poza tym wielu z nich nie może z różnych względów odbierać swoich zakupów w pracy, chętnie natomiast odebraliby swoje zakupy w czasie dla nich dogodnym np. podczas powrotu z pracy do domu. Partnerstwo z InPostem to idealne rozwiązanie dla naszego biznesu i naszych klientów. Dzięki serwisowi, który oferuje InPost problem nieudanej dostawy praktycznie znika, a my jesteśmy w stanie zaoferować klientom jeszcze wyższą jakość i satysfakcję z dokonywanych zakupów.”

Ian Caminsky, CEO InPost UK, podkreśla, że: “Sektor e-commerce rośnie niezwykle szybko, oferując sklepom prawdziwą szansę na wzrost przychodów z tego kanału. Niezmiennie jednak sklepy online muszą oferować klientom nie tylko niezawodną formę dostawy, ale również rozwiązania, które są proste, łatwe w użyciu i przede wszystkim wygodne, jeśli chcą aby Klienci do nich wracali. Nasze partnerstwo z siecią Holland & Barret to niezwykle ważny krok w rozwoju naszego biznesu na rynku brytyjskim, ponieważ jest to pierwsza integracja z tak znaczącą marką z segmentu produktów dietetycznych, suplementów diety i produktów żywnościowych, który w Wielkiej Brytanie jest bardzo dojrzały. Z satysfakcją będziemy wspierać markę Holland & Barret, która dzięki swoim produktom pozwala ludziom lepiej czuć się we własnej skórze, w dotarciu do jak najszerszej grupy odbiorców, w innowacyjny, wygodny i dopasowany do ich intensywnego życia sposób.”

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *