El Padre nad morzem z roadshow dla Banku BGŻ BNP Paribas

Cykl letnich imprez promujących nowy bank, który powstał poprzez połączenie Banku BGŻ oraz Banku BNP Paribas, jest już na półmetku. Od początku lipca turyści przebywający nad polskim morzem mogą skorzystać z szeregu atrakcji.

Animacje_plażaCelem kampanii wizerunkowej jest przekazanie, że dwa banki, z których powstał Bank BGŻ BNP Paribas łączą siły, żeby wspólnie dać jeszcze więcej klientom. W związku z tym, iż w miesiącach letnich większość Polaków wybiera wakacje nad Bałtykiem, to właśnie tam nowy bank wychodzi do swoich obecnych oraz potencjalnych klientów.

Akcja miała swój początek w Giżycku, skąd przeniosła się nad morze i pozostanie tam do końca sierpnia, zmieniając co trzy dni miejscowość. W ramach roadshow bank oferuje turystom możliwość skorzystania z przygotowanej dla nich strefy, w której znajdują się tor do skimmboardu, ścianka wspinaczkowa czy transparentna kula z zimową scenografią w środku do oryginalnych zdjęć z wakacji na tle piasku i wody.

Ponadto odwiedzający strefę mają dostęp do darmowego wifi i możliwość doładowania urządzeń mobilnych dzięki mobilnej ładowarce. Chętni mogą dodatkowo wziąć udział w zabawach i konkursach, w których wygrywają napoje, gadżety i zabawki. Jedną z atrakcji plażowej strefy Banku BGŻ BNP Paribas jest układanie wielkiej kostki, symbolu nowego banku lub zabawa w układanie wyrazów z liter nazwy nowego banku. W strefie Banku BGŻ BNP Paribas można też zrobić sobie tzw. flipbooka, czyli serię zdjęć na tle morza, z dymkami -pozdrowieniami z wakacji. Następnie otrzymuje się ją w formie małej książeczki, której kartkowanie ożywia wykonane zdjęcia.

TorW ramach skrojonej na szeroką skalę aktywacji nowej marki, bank jest też obecny na lotniskach i w samolotach czarterowych linii Enter Air. Pasażerowie otrzymują od stewardess lizaki, a w samolotach emitowane są spoty radiowe. Dodatkowo zarówno na lotniskach, jak i w samolotach obecny jest branding nowego Banku.

Agencja El Padre odpowiedzialna jest za strategię, kreację oraz produkcję eventowej kampanii wizerunkowej banku. Akcja trwa do końca sierpnia.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *