Dzień Darmowej Dostawy 2013 już za nami

W Dniu Darmowej Dostawy, ogólnopolskiej akcji e-commerce, która odbyła się 2 grudnia 2013, wzięło udział 2450 sklepów. Stanowi to ponad 30% więcej w porównaniu do ubiegłorocznej edycji. Serwis eKomercyjnie.pl, organizator Dnia Darmowej Dostawy, w ciągu 24 godzin przekierował do sklepów internetowych ponad 2,95 mln potencjalnych klientów.

www_DDD_14112013-300x1201W tegorocznym Dniu Darmowej Dostawy wzięło udział 2450 sklepów. Stanowi to najlepszy wynik w czteroletniej historii tej akcji w Polsce. Najwięcej firm zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (17,4%), „Uroda i zdrowie” (12,4%), „Odzież, dodatki” (12,3%), „Dla Dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,7%). Zainteresowanie sklepów akcją było bardzo duże już od pierwszego dnia zapisów. W ciągu tygodnia od zamieszczenia formularzy rejestracyjnych zgłosiło się ponad 500 sklepów

W trakcie 24 godzin trwania akcji z witryny www.dziendarmowejdostawy.pl zostało przekierowanych 2,45 mln potencjalnych klientów na strony sklepów. Z kolei w dniach 1-3 grudnia oficjalna strona Dnia Darmowej Dostawy zanotowała aż 161 tys. wizyt i ponad 116 tys. użytkowników, którzy średnio spędzali na niej 4 minuty i 49 sekund. Liczba odsłon zbliżyła się do 0,5 mln.

Akcja była szeroko nagłośniona przez media ogólnopolskie i regionalne. Dzień Darmowej Dostawy wzbudził tak duże zainteresowanie klientów, że część sklepów podjęła decyzję o przedłużeniu akcji
o kilka, a nawet kilkanaście godzin. Obecnie sklepy zajmują się realizacją przyjętych tego dnia zleceń. Jak zapowiedział Krzysztof Bartnik, prezes eKomercyjnie.pl, strona internetowa Dnia Darmowej Dostawy będzie dalej funkcjonować. – Po sukcesie tegorocznej akcji zdecydowaliśmy, że warto, aby służyła ona użytkownikom jako źródło informacji o sprawdzonych sklepach internetowych – dodaje.

Partnerzy DDD 2013

Partnerami PREMIUM Dnia Darmowej Dostawy były firmy: platforma wysyłkowa SendIT.pl, operator szybkich płatności Przelewy24.pl, serwis z kodami rabatowymi KodyRabatowe.pl, firma kurierska Siódemka Przesyłki Expresowe oraz ING Bank Śląski. Partnerami akcji: platforma iStore.pl, Furgonetka.pl, Shoper.pl, RAJAPACK, Shoplo.com, Transferuj.pl, Ebexo.pl, Ceneo.pl, Comarch ERP E-sklep, GetResponse, eengine.pl, PayByNet, fatpack wypełniacze przesyłek, SuperPaczka.pl oraz mBank mTransfer. Rolę partnerów medialnych pełniły: Grupa O2, HotMoney.pl, kurierem.pl, eKomercyjnie.pl, JakKupować.pl, ZnajdzPrezent.pl, brand24 Monitoring Internetu, wszystko.pl, AFILIANT, marudzenie.pl, Deep Dimension Design, babyonline.pl, wrolimamy.pl, wedwoje.pl, polki.pl oraz wizaz.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *