Bluecash.pl zwiększa prowizje za szybkie przelewy i przeprasza za brak informacji

Spólka Blue Media, która oferuje m.in. doładowania telefonów oraz superszybkie przelewy między bankami poinformowała pod koniec października o zmianach taryf. Problem w tym, że w ramach podstawowej usługi aż pięciokrotnie wzrosły koszty przelewów do 1 tys. złotych. Sposób w jaki to zrobiono budzi wątpliwości.

 

 

Od 24 października spółka Blue Media zmieniła ceny oraz warunki świadczenia usługi szybkich przelewów między bankami w ramach usługi bluecash.pl.To tej pory za przelewy między różnymi bankami (były księgowane w ciągu kilku-kilkunastu minut od ich wykonania) blueash.pl pobierało 2 zł za każdy tysiąc złotych przelewu. Cenę można było obniżyć do 1 zł jeśli doładowało się tzw. konto punktowe w ramach bluecash.pl – przelew kosztował jeden punkt, czyli równowartość 1 zł. Minimalna kwota doładowania to było jednak 10 zł.

 

Wątpliwa podwyżka
Obecnie cena wzrosła do 5 zł lub 5 pkt za każdy tysiąc złotych przelewu. Wątpliwości budzi jednak sposób informowania klientów o podwyżkach oraz zmianie regulaminu. Klienci w dniu 19 października otrzymali informację mailem, z której wynikało, że zmianie ulegają jedynie warunki świadczenia usług – zwiększony limit pojedynczej transakcji (z maksymalnie 5 tys. złotych do 20 tys. złotych).

 

Klienci na lodzie
Osoby, które miały konta w bluecash.pl zostały z dnia na dzień pozbawione możliwości korzystania z usług na starych zasadach. Poprzednio jeden przelew kosztował jeden punkt, tak więc osoby, które nie akceptowały zmian w regulaminie i cenniku nie zostały poinformowane o fakcie, że mają pięć dni na rozwiązanie umowy z bluecash.pl i zwrotu równowartości poprzednio nabytych punktów na swoje konto bankowe.

O tym oczywiście jest o tym akapit w regulaminie, który można przeczytać na stronie internetowej. Zabrakło jednak tej podstawowej informacji w mailingu do klientów.

 

Więcej nie powtórzy się
– Analizując ponownie treść przesłanego komunikatu o zmianie regulaminu i opinię, stwierdzamy, że dodanie do informacji dodatkowego zdania o możliwości rezygnacji z usług, zamiast odsyłać do regulaminu, byłoby zdecydowanie jaśniejszym dla użytkowników komunikatem. Proszę przyjąć nasze zapewnienie, że dołożymy wszelkich starań, by w przesyłanych w przyszłości wiadomościach wprost, w sposób przejrzysty i zrozumiały, przekazywać istotne dla użytkowników informacji – tłumaczy serwisowi TrudnyKlient.pl Tomasz Bobrowski z biura prasowego Blue Media.

 

Były reklamacje

Sam Bobrowski przyznaje, że reklamacje klientów zostały rozpatrzone pozytywnie (zostały zwrócone nadpłacone środki) dopiero po kontakcie redakcji TrudnyKlient.pl z biurem prasowym Blue Media.

– Chcemy także zapewnić, że ponownie rozpatrzyliśmy znane nam reklamacje związane z sytuacją chęci rezygnacji z korzystania z serwisu i odzyskania środków, za które zakupiono punkty. Reklamacje te zostały uznane, a zgłaszające je osoby otrzymały rekompensatę za spowodowane utrudnienia. – dodaje Tomasz Bobrowski.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

One thought on “Bluecash.pl zwiększa prowizje za szybkie przelewy i przeprasza za brak informacji”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *