Best Western wprowadza nową mobilną stronę internetową i aplikacje

Best Western International unowocześnia swój mobilny system rezerwacji. Dzięki nowo wprowadzonym zmianom, takim jak np. udostępnienie przejrzystego, intuicyjnego interfejsu, klienci sieci korzystający z tabletów i smartfonów mogą teraz jeszcze łatwiej pozyskać interesujące ich informacje o poszczególnych obiektach i dokonać rezerwacji.

2307Nowa mobilna strona internetowa jest drugim, spośród trzech etapów procesu zmiany digitalowej platformy Best Western. W sierpniu br. marka wprowadziła nowe strony internetowe dla ponad 2000 hoteli Best Western w Ameryce Północnej. Ponadto wiosną 2016 r. sieć udostępni zupełnie nową, w pełni intuicyjną stronę bestwestern.com. Będzie ona odświeżoną wersją obecnej platformy, która została uznana za najlepszą w branży hotelarskiej (Compuware; Best of the Web Gold Award; 2012-2015).
Dzięki naszej nowej mobilnej stronie internetowej i aplikacjom chcemy ulepszyć całościowe doświadczenie klientów związane z korzystaniem z naszych usług. Dążymy do zwiększenia liczby dokonywanych rezerwacji i wzmocnienia lojalności naszych klientów. Chcemy także zasygnalizować gościom już na etapie dokonywania rezerwacji, że pobyt w naszych hotelach wiąże się z wyjątkową obsługą i pozytywnymi odczuciami – powiedziała Dorothy Dowling, senior vice president, marketing and sales. Obecnie nasze działania koncentrują się na zwiększeniu obecności na urządzeniach mobilnych. Poprzez dostarczenie klientom mobilnej platformy opartej o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne chcemy, aby proces komunikacji z naszą marką na urządzeniach przenośnych był jeszcze szybszy i prostszy – dodała Dowling.
Nagranie ukazujące nową mobilną platformę Best Western dostępne jest tutaj.

Wprowadzone zmiany w ramach nowej mobilnej platformy i aplikacji Best Western obejmują m.in.:

  • nowatorską porównywarkę hoteli Best Western,
  • ulepszone funkcje selekcji, które opierają się na całościowej ocenie, udogodnieniach oferowanych przez poszczególne obiekty itp.,
  • mapę atrakcji dostępnych w pobliżu konkretnych hoteli,
  • poprawioną stronę graficzną strony, uwzględniającą większą liczbę zdjęć i zachęcającą użytkowników do wchodzenia w interakcje i zapoznawanie się z przekazem,
  • integrację strony z programem lojalnościowym Best Western Rewards®.
 Wraz z nową odsłoną mobilnej strony internetowej i aplikacji Best Western chcemy wzmocnić zaangażowanie naszych klientów i wesprzeć ich w całym procesie dokonywania rezerwacji na urządzeniach przenośnych. Jesteśmy przekonani, że wprowadzone udogodnienia będą użyteczne dla naszych klientów, którzy dzięki nim będą mogli jeszcze łatwiej zaplanować podróż, a także wyszukać i zarezerwować hotel na swoim ulubionym urządzeniu mobilnym – powiedział Greg Adams, vice president of business technology and  eCommerce

Tutaj można pobrać aplikację mobilną Best Western na iPhone’a, a tutaj na urządzenia z systemem Android.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Wykop
  • Live
  • Twitter
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *